Onderweg - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Dian Foks - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Dian Foks - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Dian

Blijf op de hoogte en volg Dian

10 Oktober 2016 | Nederland, Schiphol

Vandaag is het dan eindelijk zo ver, de koffer is gepakt erg vol maar qua gewicht precies goed
Ik haal eerst Jeannette op, en thuis drinken we nog wat koffie, en dan bedenkt Bert ineens dat we wel allerlei kleine knuffels mee kunnen nemen voor Gambiaanse kindertjes, eigenlijk zijn de koffers vol maar met een vacuümzak en die tot een minimum volume gebracht past die nog bij Jeannette in de koffer.
Om half 12 is de bus van Bert gepakt en gaan we richting Laren om Chantal op te halen, zij is er helemaal klaar voor, zij mag achterin bij de koffers zitten, want met slechts 3 zitplaatsen in de bus gebruiken we de laadbak ook als zitplaatsen, daarna Mariska nog even oppikken in Lochem, ook zij is er klaar voor, ook Mariska gaat in de laadbak, en naar een kort ritje door Lochem komen we aan bij Lia.
Hier pakken we de koffer over in de bus van Leon en Lia en gaan we met 7 van de 10 dames naar Schiphol.
Om kwart voor 2 komen de andere 3 dames ook erbij en kunnen we inchecken en door de douane zodat er nog tijd is om wat te shoppen en de laatste dingen die we vergeten zijn nog even te kopen, om kwart over 4 zijn we weer allemaal bij elkaar.
Groep compleet met: Lia, Chantal, Mariska, Jeannette, Anneke, Hermien, Geesje, Anne, Karin en ik
10 vrouwen met een missie ;-)